onsdag, december 02, 2009

Julklapps hysteri

Jo tack! Börjar känna mig lite stressad inför alla julklappar som ska köpas. Eller det är inte just att de ska köpas som är stressigt utan att jag inte vet VAD jag ska köpa till folk. Man är ju i den åldern nu då ALLA har ALLT. Känns onödigt att köpa något som inte kommer till användning och bara ligger o skräpar. Vet själv hur jobbigt det e när man får något och man undrar; Vad ska jag med det här till? Sen är jag sådan att jag inte kan slänga, eller byta in något jag fått, känns otacksamt. Det är ju själva tanken som räknas, eller hur? :) Så jag tänkte bli en av dom som går och handlar allt i sista minuten, dels för att jag inte får pengar igen förren precis innan jul och dels för att jag vill kunna gå och handla i lugn och ro. Nu tänker ni säkert att dagarna innan jul är det ju inte lugn och ro på stan direkt. Men det jag menar är att det är lite för mycket i mitt liv just nu så jag har inte lugn och ro, när jag är på fastlandet behöver jag inte tänka på något annat utan kan bara ägna mig åt julklappsinköp.. Blir nog bra det..

Inga kommentarer: