torsdag, december 10, 2009

möglar

Fick lite klagomål på att jag är lite dålig på att blogga nu för tiden.. Så här kommer ett litet inlägg :P

Vad har jag gjort idag... jo, Började dagen med att ta ut hästarna, fodra och mocka. Åkte sedan till skolan för att ha en föreläsning med Helene. Den var som vanligt om Påskön, Samoa med en liten ny vinkling som innehöll Åland och Gotland. Men men, efter det åkte jag o hämtade ut ett paket på Coop, lite saker från CDON jag o Malin hade beställt. Körde sedan hem till Annie o Magnus, skulle följa med Annie till vårdcentralen. Besöket gick jätte bra, du ska vara grymt stolt över dig själv gumman! Du är bäst :) Sen åkte jag ner till skolan igen för ett möte med Micke o Björn, var skönt att träffas o prata lite. Kommer bi kanon det här! Efter det körde jag hem.

Hovslagare Mårten kommer imorgon vid 1-2 tiden för att kolla på Pax hov igen. Hoppas att han tycker att det ser bättre ut nu. Fick ett spray av honom när han var här sist som jag skulle sparya i hålväggen med. Har en blå fin färg som syns väldigt tydligt på Pax vita strumpa och även på mina fingrar, ser ut som om jag håller på att mögla :P. Han sa även att det gick bra att rida, så tänkte ta mig en tur med Johanna imorgon på fm.

Börjar komma i ordning här nu också. Fått upp min tegelstenshylla och en kartong iaf, tänkte att jag imorgon skulle bära upp den andra hyllan o lite fler kartonger men får se vad jag hinner med. Snälla Kenny har lånat ut sin tv-box till mig, så nu har jag lite tv att titta på oxå <3. Hade beställt 1:a säsongen av Dexter som jag fick i CDON paketet idag, Lyckan är gjord!

Bara 8 dagar kvar nu tills jag åker till fastlandet. Känns lite konstigt, var ett tag sen jag var på den sidan av "sjön". Kommer bli super skoj att träffa alla igen. Men vet att jag oxå kommer längta hem ganska snart, brukar vara så.. Men ska passa på att njuta av Jul-ledigheten och försöka att bara ta det lugnt. Hade iof tänkt ta igen lite skolarbete men får se hur det blir med det. Det hinns ju alltid med lite senare annars.

Lite tomt här i sängen inatt, inte van vid att sova själv längre..

Inga kommentarer: