torsdag, januari 21, 2010

har gjort / att göra

Känner att detta är en dag då jag kommer få mycket gjort :)

Har redan gjort allt som skulle göras i stallet.
Har redan sorterat alla gamla räkningar jag har haft liggandes i en hög o satt in dem i pärmar.
Har redan städat lägenheten.
Har redan ringt jordbruksverket o bett dem om att skuta på Alvas vet räkning från den 11 feb till den 25 feb.

Nu ska jag fortsätta med att;
Bädda sängen
Skriva flyttkort (jag vet att det e lite sent men bättre sent än aldrig eller hur? :))
Skriva klart inlämningsuppgiften från förra kursen.
Börja läsa i en av alla mina böcker tillhörande de 3000 sidor jag ska läsa på denna kursen.
Vattna blommorna.

Tja, sen kommer jag säkert på något mer jag behöver göra :)

------------------------------------------------------

Har hunnit klart allt planerat plus lite till :)
Härligt härligt!

Inga kommentarer: