måndag, mars 15, 2010

planerat

måndag, måndag, måndag.. .. .. vad ska jag göra med denna måndag? Fick precis ett samtal från Björn som sa att städningen från i lördags inte var helt ok, så ska försöka få tag på lite folk som jobbade så vi kan fixa till det idag. Annars har jag bara planerat o ta det lugnt, sliten sen helgen. Är för gammal för att vända på dygnsryttmen tror jag minsann ha ha. Igår fångade jag och släppte ut en stackars fågel i stallet som inte hittade ut själv, fåglar är sådana vackra djur :)

De pratade om vårdepression på Rix fm i morse, att om man inte fått tillräckligt med ljus under vintern blir man deprimerad av att det blir för mycket ljus, var något med ögonen eller nått. Låter konstigt men stämmer kanske. Det gick att förebygga genom att vara ute så mycket som möjligt och att utsätta sig för mycket ljus innan. Alltså inget jag behöver bekymmra mig för eftersom jag e ute rätt mycket :P Har dock aldrig hört någon säga att de har en vårdeprisson, men om ni nu undrar vad det är ni har så kanske detta är svaret..

Längtar till sommaren, vill ha sommar nu! Är så mycket roligt som kommer hända då, utflyckter, äventyr, jobb, bad, sol och mycket mer.

Inga kommentarer: