söndag, mars 14, 2010

punk = barjobb

Gick bra att jobba i baren igår, mycket folk men det klarade barpersonalen finemang! Bra arbetat alla! Blev ca 100kr var i drix :) Tack tack till er som var där igår. Träffade en hel del vänner jag inte sett på länge så var kul. Mådde tyvärr inte 100% :( mådde illa, gjorde det hela dagen till och från, började på morgonen när jag var i stallet. Tror det kan vara magkatarren, suck! Det var fler i barlaget som inte var helt krya o ändå gjorde alla ett strålande jobb, det kallar jag kämparglöd! När jag körde hemåt efter att ha lämnat av Annie i Gråbo så såg jag en räv, den var på väg ut på vägen så jag tutade, då stannade den vid vägkanten o tittade på mig, så vacker! Kom hem, försökte prata lite med kenny men jag var som en zombie och han som en sengångare så tror inte riktigt vi förstod varandra, lite efter fem åkte jag till stallet för att ta ut hästarna, mocka osv. Nu är jag hemma igen, så har inte gått o lagt mig än..

Inga kommentarer: