torsdag, april 15, 2010

Fullt upp..

oj ja, då har nästan hela veckan gått o snabbt med!
Vad har jag då hittat på..
Jag har varit i skolan på föreläsning, jobbat lite för Vikingabyn (planering av Vikingafestivalen), varit på valpkurs (genomgång av lite sjukvård), haft handledarmöte med Paul (vilket gav lite mer motivation), rett ut lite fler dreads med hjälp av Annie :), pluggat och skrivit på uppsatsen, varit på Grönt kort kurs (för att få tävla med häst), hummm. . och säkert lite till som jag inte kommer på just nu.
Nu sitter jag och tittar på hoppning på tv, alltid lika kul :)

4 kommentarer:

Emily sa...

Har du tänkt tävla? :)
Apropå grönt kort undrar om man måste uppdatera den när de gått lång tid? asså om kortet har nån bästföre datum, får nog kolla upp de där. ^^

JohannaLjunggren sa...

Skulle bara säga att gröntkort behövs inte uppdateras, det har man livet ut=))

Sirie sa...

Ja, hade tänkt tävla i något :) Vet inte vad än bara ha ha.. :P Tycker att distans verkar kul o det ska ju araber vara bra på. Men annars har jag alltid velat hoppa, men vet inte riktigt vad Pax tycker om den saken. He he.. Det är som Johanna säger, Kortet behöver aldrig uppdateras, håller för evigt :)

Emily sa...

okej de var ju bra det iaf. kommer inte ihåg jag tog de ju när jag var typ 12 när jag tävlade då. är ju ett par år sen. :D