torsdag, juli 15, 2010

suck!

Tror värmen tar kål på hjärncellerna.. Har inget annat att skylla på. Jag har ansvaret för hästarnas vatten idag o tänkte; jo men då åker jag ut ikväll o ser hur varmt det är om jag ska rida eller inte och fyller då på vatten. Tänkte då inte på att vattnet behöver fyllas på, på morgonen oxå. Trotts att jag vet att vi alltid fyller på vatten på morgonen o på kvällen, men oftast gör vi så att vi delar på dagen.. Igår var vi inte o fyllde på vattnet på morgonen heller, så tänkte på något konstigt vis att då är det ju lugnt om jag gör så idag oxå. Men som sagt, vet inte riktigt hur jag tänkte där... suck! Ibland får man slå sig själv i huvudet. Som tur var så har snälla Anna, som vi lånar betet av fyllt på vatten när hon såg att det var tomt. Så stort tack till Anna o en fet smäll till mig.!

Ja, ja.. alla kan göra misstag o som tur är så lär man sig något av dem.! Den här gången lärde jag mig att tänka efter! Sirie du har en egen hjärna!

Men men.. ska iaf ut ikväll till betet! Så får se vad tempen står på då om det blir någon ridning eller inte.. Vattnet ska fyllas på iaf :P Sen SKA jag fylla på vattnet imorgon (oroa dig inte Malin, det KOMMER jag att KOMMA ihåg om jag så ska behöva skriva det i pannan!) innan jag o Kenny tar båten till fastlandet..

ROS TILL ANNA
RIS TILL MIG

Inga kommentarer: