söndag, september 05, 2010

bra dag, härlig dag!

Har hunnit med mycket idag :)
Vaknade lite innan 7, gick upp då och tittade på tv, visade sig då att en film om de tre musketörerna gick och jag som ääälskar de tre musketörerna :) En riktigt bra start på dagen!

Vid halv 10 åkte jag bort till stallet, tog in Cita o Pax. Sen gav jag o Pax oss ut på en liten runda helt själva! Gick super bra, hon e så duktig mitt älskade <3!

Efter det kom Malin o Andreas ut o vi hjälptes åt att fixa staketet i stora hagen, bytte tråd och röjde. Vi delade även in den i två hagar, så att man kan växla mellan dem sen i vinter så att det inte blir så lerigt. Mitt i allt kom Anders med Svea, passade alldeles utmärkt för en paus så vi gick in o fikade en stund, Malin o Andreas bjöd på god tårta. Efter pausen var det lite fix kvar på hagen så vi fixade det sen åkte jag hemåt.

Sen blev det en vända hem till Annie o Magnus på Kaffe :) Linus var oxå där o inspekterade den nya lägenheten :P. Var riktigt mysigt att bara sitta ner o prata en massa. Börjar bli riktigt fint där borta. Kan inte nog stryka under hur kul det är att Annie har flyttat till Roma :)

När vi kom hem fick jag lite städ nojja, har inte haft någon riktig förvaring till mina kläder, så började sortera, ordna o fixa. Blev riktigt bra måste jag säga! Hatar att ha oordning. Speciellt när mina små fluffbollar fäller så mycket, går inte att städa ordentligt om man har saker överallt.

Blev sedan klo klippning o "badning" av de små rackarna :) Behövdes verkligen. Känns riktigt skönt att ha det gjort!

Inga kommentarer: