måndag, september 20, 2010

Trött utan motivation

Tog ut hästarna i morse :) Alltid mysigt! Åkte direkt hem sen för att vila lite.

Hörde av mig till Annie o frågade om hon ville fika, så åkte till affären för att köpa fikabröd. Tänkte först Cykla men vart punka igen så fick bli bilen :/ Men men .. Får göra något åt den där cykelsituationen snart.. Är iaf jätte kul o skönt att Annie bor så nära nu :) Skönt att "bara" kunna åka/cykla/gå dit. Fick se den nya sängramen uppsatt som jag hjälpte till att hämta häromdagen, jätte fin :)

Sen bar det av till stallet för att mocka m.m.. Hjälpte Malin att kolla Ellas mugg som såg mycket, mycket bättre ut! Usch vilket pill det är med det där. Kommer ihåg hur det var med Platina o Rubina.. Skönt att Pax inte har visat något tecken på att få det än.. "Ta i Trä".

Har inte haft någon motivation till att rida på sista tiden :/ Suck! Ska ta tag i Emilys tipps och börja med en träningsblogg eller liknande. Vill ju komma igång ordentligt!

Måste ta tag i min trötthet oxå, jobbigt att gå o va trött hela tiden :( Men tror att det är mycket för att jag oroar mig för jobb o pengar nu i höst. Ska försöka med att vara mer ute och om jag kommer igång med ridningen så kommer jag oxå bli piggare när jag får rör på mig mer. Blir lätt en ond cirkel det där, om man är trött så är man inne, ligger i soffan framför Tvn o blir ännu mer trött, istället för att aktivera sig mer vilket ofta gör att man blir piggare.

Ja ja.. Allt ordnar sig :) Är skönt att ha morgonen i stallet denna vecka, gör så att jag kommer upp tidigt, vilket gör att man blir piggare bara av det :) Skönt, skönt!

Inga kommentarer: