måndag, september 20, 2010

stort o litet

Då ska vi se.. vad har hänt sen sist..

Jo.. I fredags jobbades det med Gille :) Var mycket trevligt! Ca 120 personer men alla skötte sig bra så kändes inte som om att det var så många. Lyckad kväll.!

I lördags så var det lite festligheter hemma hos mig o kenny, Wii spel o lite alkohol + trevligt folk. Kan det bli bättre? Knappast! Grymt skoj, det får vi göra om :)

Igår var det vedklyvning som gällde :P Låter inte lika kul som de va! Faktiskt så var det väldigt skoj! Lite konstigt att det kan vara så kul att ha sönder något (träd).. Vi stod i en kohage så sällskap va det gott om och oj så nyfikna alla korna var! Vi fick även hjälpa till att ta in 2 kor som hade kalvat, deras kalvar var så små och söta <3! Åkte på pickup flak.. det var läänge sedan jag gjorde det, skoj skoj! Fick även tillfälle att åka traktorskopa :P he he! Hu vad högt uppe i luften vi va :) Körde även sedan lite traktor, kände att jag behövde underhålla mina kunskaper lite, att köra va inget svårt, men att hitta bland alla spakar o knappar var lite knepigare, men det löste sig med Andreas hjälp he he! Var ju även o röstade självklart! När vi kom hem blev det Pizza o hyrfilm, var helt slut så somnade i soffan.. När Kenny väckte mig var det bara ut med hundarna en runda o sen lägga sig i sängen, somnade så fort jag la huvet på kudden.

Idag har jag tatt ut hästarna nu på morgonen, är skönt att komma upp tidigt. ! Solen lyser oxå :) Skoj att få se den ibland ;)

Jaaaa! I söndags så pratade jag med en person i telefon om ett möjligt jobb som skulle passa mig perfekt! Så nu är det bara att hålla tummarna! :P

Inga kommentarer: