måndag, oktober 04, 2010

jobb gånger 2

Idag fortsatte jobbandet med Purjolök :) Fick reda på att jag kommer få lite lön innan jag åker till fastlandet på onsdag :P Vilket är väldigt välkommet.

När jag kom hem var det dax för storstädning, såg för j***** ut här hemma, ut med mattor, byte av sängkläder, dammsuga, torka golv, plocka ur och i diskmaskinen osv. Så nu ser det mycket bätte ur, känns mycket bättre oxå! ;) Skönt!

När jag var helt inne i städ fixet så ringde mobilen, var visst Citymail och det var bra besked! Efter att de hade intervjuvat några till visste de att det var mig de vill anställa :) Helt grymt och sjukt att höra på samma gång, så glad, SÅ GLAD! :) Så börjar där på måndag!

Jobbar kvar med Purjolökarna tills på fredag så de har en chans att hitta en ny som kan jobba där, känndes jobbigt att ringa o säga att jag hade fått jobb. Trivs så bra där! En hur bra arbetsplats som helst! :) Tack för att jag har fått jobba hos er!

Efter allt städande bar det av till stallet för att mocka, rida mm.. Blev en skrittrunda med Paxen, mer om det hittar du på Pax´s träningsblogg.

På onsdag bär det av till fastlandet med Malin o Henke, fattar inte att tiden går så fort, känns som om det var år och dar kvar tills vi skulle åka typ igår.. eller ja ni fattar. Kommer först åka till Karlskrona och eventuellt mellanlanda hemma hos mamma innan vi åker till Börjes i Tingsryd och efter det till baka till Karlskrona igen för att sova där. Dagen efter det åker vi mot Göteborg, blir en sväng på Ullared och sen hämta lilla Valpis :) Ska bli sååååååå kul !! Längtar tills onsdag Malin ;) !!

Supersnälla Nicole och Fredrik ska passa Bonzai och Alva Ons och Torsdag eftersom Kenny åker till jobbet så tidigt och kommer hem så pass sent så är det bättre för hundarna att få komma ut ordentligt om dagarna :) Vet inte hur jag ska tacka er för att ni ställer upp, men börjar med att säga tusen tack iaf!!

1 kommentar:

Rafnir sa...

<3
Det är så lite så gumman. Vi är bara glada över att få hjälpa till.

*kraam*