söndag, oktober 03, 2010

Vem kan ha tråkigt?

vem kan vara på dåligt humör när man umgås med fulla människor?! :)

Åkte igår ut till Marlene och Henken i Lye, Kenny o Anton var redan där och efter ett tag så dök det upp ett gäng till :) Efter lite pokerspel och drickande (för mig kaffe ;)) så bar det av till en inflyttningsfest (tror jag att det var), jag, Marlene och Emelie tog svarten dit. Känndes först inte som en livad fest alls, vet inte om det berodde på att vi kom eller om de bara hade haft en paus i röjjet men efter en liten stund drog det igång rejält :P Vi hade superkul och alla som var på festen var hur trevliga som helst :) Kanon fest måste jag säga, har bildbevis som innom kort kommer hamna på facebook!

Allt som allt så vände helgen från att vara tråkigare än tråkigast till att bli hur kul som helst! Uppe på allt så tror jag att jag är kär; i Svarten :) Grymt rolig bil att köra!

Inga kommentarer: