söndag, oktober 17, 2010

lugn o festlig helg

I fredags firade jag att (jobb) veckan var slut med pizza och ett glas vin :) Kändes skönt att det var helg!

Fick cykla och dela ett område själv i fredags oxå, gav mig iväg vid 10 tiden och var tillbaka vid 15:30. Så var iväg ett bra tag men kändes ändå inte som om det skulle vart så länge.. men men. Kändes iaf att jag inte hade fått någon lunch! Var riktigt hungrig när jag var tillbaka :P Där av Pizzan senare på kvällen he he!

I går var det födelsedags fest hemma hos Annie :) Magnus var över från fastlandet så han var där oxå! Till en början var Nicole, Fredrik o Anna med men när de åkte hem var det bara jag, Kenny, Anton, Annie och Magnus. Men vi hade skoj ändå! Man behöver inte vara många för att ha roligt :) Så det så!

Idag har jag bara tagit det lugnt! Vilket har varit skönt. Ikväll ska Malin o jag till ridhuset och rida, ska bli spännande o se hur pigg Paxen är nu när jag inte har ridit på hela veckan. .

Stackars Alva haltar fortfarande, så blir till att ringa Vet imorgon o se vad dem säger. .

Inga kommentarer: