lördag, november 27, 2010

borttappad!?

I och med mitt nya jobb har jag jue hittat lite nya vänner och återfunnit gamla :) Vilket är helt underbart. Dessa helt underbara personer (speciellt en) har (omedvetet) påmint mig om mitt gamla jag.. I helhet saknar jag inte mitt gamla jag särskilt mycket, dock är det vissa delar av mig själv som jag tappat bort längs vägen som jag saknar. . Börjar nu så smått hitta mig själv igen, men känns som att jag får de oönskade bitarna på köpet.. Vet inte hur jag ska beskriva det så det blir någorlunda fattbart. . Har så blandade känslor inför allt just nu, vilket skrämmer mig ganska mycket.. Känns knappt som att jag känner mig själv längre, vilket jag tror är helt sant. Jag känner inte mig själv längre och det är nog det läskigaste av allt! Ska jag fortsätta plocka upp bitarna av mig själv eller ska jag försöka leva utan dem? Känner mig inte hel som människa, det är något som saknas och jag har insett vad, men är jag beredd att offra den jag är nu för att bli mig själv igen?! Sirie är helt enkelt borttappad frågan är om hon vill bli hittad igen?

Inga kommentarer: