måndag, november 29, 2010

Tillbaka :)

Äntligen tillbaka på jobbet :) Splitta, kamma och cykla mm! Ååå Vad jag saknat alla! Har bestämt att jag aldrig mera ska bli sjuk :P Så det så!

Gick riktigt bra att cykla i snön :P eller ja, bra o bra.. Bättre än vad jag trodde iaf :) Höll på att dratta omkull några gånger men jag o cykel nr5 löste det tillsammans ;) Så båda kom helskinnade hem! Var orolig att jag skulle frysa, men det hade jag inte behövt, man får upp värmen väldigt snabbt när man springer i trappor. Att cykla i snön går ju ganska segt oxå så fick trampa på rejält, men fram kom jag o det är ju det viktigaste. Var tillbaka redan kl 14, vilket förvånade mig själv lite. Skönt iaf! Ser fram emot imorgon, får se vad man får göra då ;)Bidrog med en adventsljusstake till kontoret :P Konstigt nog hade ingen något att tända med, men det fixar jag tills imorgon!

Hade stallet idag på morgonen oxå, hu vad kallt det var! Och vad snön blåst upp i drivor på gårdsplanen, gjorde att det var lite svårt att ta sig fram men men.. Hästarna o jag klarade det minsann! Imorgon är det upp vid 5 snåret för att ta ut igen, har utsläpp hela veckan :) Malin var så snäll och mockade åt mig idag så behövde inte åka bort nu i em, inte roligt att köra på dessa vägar i detta väder mer än nödvändigt.. :/

Inga kommentarer: